Det er mye man legger merke til…

Jeg tror ikke jeg hadde det på denne måten før. Men nå ser jeg mye mer rare ting enn jeg gjorde før. Et merkelig fenomen, men jeg kan ikke huske at jeg stakk av fra butikken når jeg skulle handle og rett hjem for å hente fotoapparatet. Men nå gjør jeg det.. mer enn en gang. Ja altså ikke de gangene jeg har fotoapparatet med meg i bilen da.. 🙂 Men nå var det ikke denne karen jeg så.. så egentlig ikke snurten av folk der i det hele tatt…


Men jeg så noe på bakken som hadde en viss sammenheng.. 

Og litt lenger bort så det ut som noen hadde hatt det travelt med å ta helg.. eller kanskje de bare var et annet sted en snartur…

Men det som fikk meg til å sperre opp øynene og i bilen og hjem for å hente fotoapparatet, var egentlig dette synet…

Jeg måtte le for  det var en rimelig luftig stol for å si det sånn… og så ikke helt i tråd med det jeg kjenner til innen HelseMIljøSikkerhet. 😀

Dette virket en smule tryggere,, men hvor fant jeg dette da…??

Jupp.. det var på Rema 1000, men det bildet skulle jeg aldri tatt,, da fikk fjellreven min ny farge på ermet.. Men jeg måtte ta en titt til på den luftige stolen, før jeg stakk fra åstedet og tenkte “Blogg” ,, for sånn er det å lide av den basillen…

 Jeg håper malerne unnskylder meg om de skulle komme til å lese dette,, jeg ble bare så fasinert 🙂

Ha en nydelig pinseaften. 🙂 

 

6 kommentarer
    1. Ja, etter man har begynt å blogge, og å ta mye bilder, har verden blitt litt annerledes synes jeg. Jeg ser verden ofte gjennom fotoøyne 😀 Ser motiver og rare historier over alt 😀 Morsomt det her da 😀 Ikke særlig å sitte på den første der da 😀

    2. Hehe… Ja, eg skjønna godt at du blei litt fascinert av stolen høgt dær oppe… Ei finurlig løsning 😃😃😃. Og malingflækken har du væll fått fjærna?? 😌

    3. Jeg passer også på å ha med kamera…men noen ganger glemmer jeg jo..og det er så ergelig når man går glipp av et bra blogginnlegg..hehe…:))
      Her fikk du jammen “dokumetert”en fin liten malehistorie…jeg hadde ikke slappa av om jeg satt på den stolen….Fikk du ødelagt jakka de..eller gikk det bra ? Fin dag vider :))

    4. annebe: Takk og takk 🙂 Nei det er sant, og er blitt flinkere til å ha med kamera. Og jakka.. har vært gjennom maskina et par tre ganger..men blir noen minnemerker ;D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg