Man setter spor så mange steder…

Gjennom livet så setter man spor.. på så mange måter. Noen blir synlige lenge og noen forsvinner  av ulike grunner,,,

Ojj.. skremte jeg de når jeg svingte inn her og bilen satte spor i snøen… det var ikke meningen..

Neida.. ser visst ut til at de er i ferd med å sette sine spor i vann og snø..

Og her fikk jeg et innspill fra Unni om å en sang som jeg har hørt lite på, men som passet godt til bilder og tekst. Den kan du høre HER – og det er Åge Aleksandersen med kor.

 

Den sort hvite stillheten er ganske vakker, og så senket roen seg fullstendig.

Og da sa jeg stille farvel og kjørte hjem og satte noen nye spor…

Og enda noen ,,,,

For jeg måtte jo se på frukttrærne jeg planta i fjor…

Men  det er håp,, nå begynner sola og sette sine spor, og da er det virkelig håp om vår og sommer 🙂

Bilder og tekst: Jan Håkonsen

 

17 kommentarer

Siste innlegg