Søtmonsen Challenge

Søtmonsen Challenge.

Ja jeg skulle jo ikke være med på denne.. og dessuten er den over. Men jeg heiv meg rundt i morges,, og lagde et sammendrag 😀 Så da blir det jo enklere for dere som skal lese..  Så her kommer det i full fart.

Dag 1 – favorittkake.

Men jeg må ta med denne.. siden det var en spesiell anledning under Rognandagene i fjor.. Min gamle bedrift var 100 år


 

Dag 2 – favorittmiddag

Ertesuppe,,, nammi…

Dag 3 – favorittkniv


 

Dag 4 – mitt kjøkken


….upps,, løper og henter verktøy… pjuhh,,

 

Dag 5 – restaurantbesøk

Dag 6 – favorittdessert

Dag 7 – type mat og hvorfor

.. og hva det er ? Det er indrefilèen på en småhval. Og hvorfor? ,, fordi det er nydelig,, og fordi man kan handle på sånne butikker. Og fordi da kan man ta seg en øl eller kaffe på kaikanten etter man har handla 🙂

 

Og det var det – for og effektivt – ha en nydelig helg 🙂 med og uten utfordringer.

De små bildene er googla.. resten er mine 🙂

 

12 kommentarer
    1. Ja, den var kjapt unnagjort 😉 Smart 🙂 Har smakt hval EN gang, midt på 80- tallet, hvor hvaldemonstrasjoner var daglig, fikk på folkehøgskolen, og der var det nærmest sultestreik den dagen vi fikk det.. 😀 Ha en fin helg 😀

    2. Hehe, moro du ville være med uansett da ^^ Ble da kjapt oppsummert det 😀 Mye godt her, og fint kjøkken du har ^^ hval kjøtt har jeg spist flere ganger, og senest nå til jul kjøpte jeg tørket hval kjøtt ^^ Det var godt med flatbrød til 🙂 Ha en super helg!

    3. Smart å samle det slik..og mange flotte bilder ..og vips så var kjøkkenet montert…fint ble det også..
      Jeg velger som regel en kaffe i steden for øl…men det kan absolutt ha sin sjarm på en varm sommerdag :)))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg