Nå er jeg spent,, rett etter påske kommer den fra forlaget…

Det føles litt merkelig rart å få tilsendt denne videosnutten fra forlaget… Etter påske får jeg tilsendt første ladningen av MIN bok. Må innrømme at jeg er spent…

video:tankerogord

Jeg får også tilsendt en god del flyer’s jeg vil prøve å spre litt rundt om. Det er jo ikke meninga å tjene så mye penger på boka, men kan jo være greit å få dekket kostnadene. Jeg skrev et eget dikt til baksiden på flyer’en. Det låter som følger..

 

Du trives best der du bor. Del mine tanker og ord.

 

Det vakreste stedet på jord, er der hvor jeg lever og bor.

Der hvor jeg trives og føler, at alt bare vokser og gror.

Jeg går der på kjente steder. Smiler og alt føles godt.

Jeg takker og føler en glede, for alt jeg har opplevd og fått.

 

Den langstrakte sørvendte dalen, med elv og med fjell og fjord.

Sentra med livskraft og stolthet, der mennesker lever og bor.

Kulturlivets vakreste vugge. Kanskje jeg tar litt i.

Men i mine innerste tanker, det føles så riktig og si.

 

Jeg tenker og smiler og håper, at du vil dele med meg.

Den glede som aldri tviler, når jeg vil få dele med deg.

Her kommer det ord og tanker, som kom fra blyant og penn.

Når tanken og ordene møtes, får du tanker og ord igjen.

 

Mine ord og mine tanker, jeg har nok delt det før.. men det passet så godt å gjøre det igjen 🙂

 

14 kommentarer

Siste innlegg