Gode tanker og God Påske….

Nå er det lenge siden jeg har vært innom bloggen, men alt har sine årsaker. Men jeg har lekt meg litt med ord og tanker i dag, og det vil jeg dele med dere.

Det går i mot påske og våren.

Mot sol og mot lys i fra øst.

Tankene vandrer og når en.

Når lengselen søker mot trøst.

 

Men håpet er alltid tilstede.

Det glimter med minner du har.

Du minnes med smil og med glede.

De steder i livet du var.

 

Skulle du tenke tanker,

om alt som forsvant i fra deg.

Så vit det er hjerter som banker.

Som følger deg på din vei.



 

Venner kan være det meste.

Et blikk eller lykkelig stund.

Så lenge det gir deg det beste.

Så trengs ingen annen grunn.


La fargenes prakt ta omkring deg.

Stryke et smil om ditt kinn.

Så deler du smilene med meg.

Så vinterens mørke forsvinn.

Riktig God Påske rundt om i landet 🙂

22 kommentarer

Siste innlegg