Når blomster får tenning, i sangens tegn.

“Når Blomster Får Tenning”! Da kan det utroligste skje. Jeg er veldig spent, og ikke minst imponert, etter at jeg har vært å snakket med “noen” i dag!

Det jo sånn at denne gjengen her, skal arrangere Kor-, eller Sangerstevne, som det het før i tida. Nå håper vi jo at det kan gi “tenning” både til deltagere og folk generelt i bygda, men vi vil ha noe mer! 

Det er så utrolig artig, når man kommer med et spørsmål, og blir møtt med – ja, med full tenning! Da er det bortimot “Kjærlighet ved første blikk.”

Men jeg kan jo ikke si noe!!! Det er jo en hemmelighet. Selv ikke denne, som overhørte hele samtalen, får lov å si noe!

At det er brennbart, det er i alle fall sikkert!

Men du må smøre deg med tålmodighet. Det nytter ikke om du strekker deg mot himmelen og ber, vi sier ingenting ennå!

Når kunst og kultur forenes, så kan det bli et fargerikt fellesskap. Følg med om du har lyst 😀 

Jeg benyttet anledningen til å “stjele” med meg litt Carpe Diem mens jeg var der, og deler med de som vil ha.

Vi må jo ha med en “Dæsj av Saltdal”!

 

Følg med, følg med – fortsettelse følger!

20 kommentarer

Siste innlegg