En herlig opplevelse :)

Jeg hadde jo aldri trodd at jeg noen gang skulle treffe andre bloggere. For det første så er jeg jo en gammel kall, og for det andre så bor jeg jo ikke i det mer sentrale deler av landet.

Men nå har det jo skjedd. Det klaffet jo så godt at min kjære og jeg hadde planlagt tur til Oslo allerede, når disse to stakk hodene sammen, nemlig Frodith og Karidansen.

Vi skulle møtes ved denne karen. Jeg må innrømme at jeg var en smule nervøs.

Det er vel neppe helt forsvarlig for en gamling som meg å treffe en flokk med flotte damer. Og slett ikke i nærmere 30 graders varme. Så  jeg vurderte sterkt å hoppe på Pariserhjulet og betrakte det hele “från ovann”.

I et klart utslag av nervøsitet, så begynte jeg å pugge “Velkommen” på flere språk. Jeg måtte ta meg selv i nakken, og si: “Du er slett ikke vert, og alle snakker norsk, for pokker!!”

Så kom den ene etter den andre, og skuldrene sank sakte men sikkert. Turen dit vi skulle spise hjalp også godt på. Jeg måtte innrømme at jeg aldri hadde vært utenfor en Indisk restaurant før.

,,, og slett ikke på innsiden. 

Nå er jeg jo ganske høflig, så jeg svarte Ja på alt kelneren spurte om. Maten var kjempegod! Den var også høflig, og sa veldig klart fra så snart den var inne i munnen!

Her har dere den herlige gjengen. Fra venstre: KaridansenFrodithPoesimylifeUtifriluft – SollivEvaswindowAnnebe Ta dere en tur innom hver og en av de, det er bare å klikke på navnet.

Men jeg var jo med jeg også, så tenk 😀

 

Etter middag så havna vi på en plen nedenfor Akershus, med kaffe og is og skravling.

Ingen tvil om at alle trivdes og hadde det helt topp 🙂 Tusen hjertelig takk for initiativet og opplevelsen. 

38 kommentarer
    1. Kjempekoselig møte med deg og di andre bloggerne.. :)) Artig å lese innlegget her og se bildene…du har alltid så fin snert med en humoristisk vri..og takk for det :)) Lyser fint hos meg nå ..så takk igjen for gave og samvær :)) God natt :))

    2. annebe: Tusen takk skal du ha 🙂 Det var over all forventning å møte dere alle 🙂 Hjertelig takk for noen fine timer 🙂 Og veldig artig at det lyser 🙂 God natt 🙂

    3. Du får sagt det, du! “Maten var også høflig og sa veldig klart fra så fort den var inni munnen.” Jeg tar alltid MILD variant av indisk mat! Takk for i dag. Du klarte deg veldig bra blant alle damene!😄

    4. Kjempeflotte bilder av hele gjengen og andre herlige bilder. Dette var jo gøy, fin dag i dag og nyt dagen. Du var en kjernekar. Tusen takk for flott gave…den får plass i plommetreet mitt 🙂

    5. karidansen: Tusen takk. Jeg storkosa meg 😀 Og hjertelig takk til dere som stelte i stand dette 😀 Ikke noe stort opplegg og mas,, bare kos 🙂

    6. frodith: Veldig bra. Og som jeg sa til Kari,, hjertelig takk til dere som stelte i stand. Helt perfekt, ikke noe “masopplegg” men bare kos 🙂 Sender gode tanker 🙂

    7. Min matgale verden: Det var kjempeartig 😀 Du skulle jo vært med skjønner du. Men man rekker jo ikke over alt. Var jo ren klaff for meg at vi skulle til Oslo likevel 🙂

    8. Etdiktomdagen: Det var over all forventning 🙂 Du skulle vært med 🙂 Men det er ikke så lett å få det til å klaffe sånn som det gjorde for meg. 🙂

    9. stavangerinmyheart: Ja du hadde ikke angra 🙂 Men er jo lange avstander både i vest og nord. 🙂 Var jo ren klaff for meg. Ha en nydelig dag du også 🙂 I kveld er det Elvis for alle penga 😀

    10. Sikkert superkoselig for dere alle sammen. Dumt jeg ikke kunne komme, men sånn er det. Kos deg med fine minner fra Oslo i sommervarmen! Hils frua! 🙂

    11. Tusen takk for den koselig dag. Dere var alle tiders alle sammen. Dette ga virkelig mersmak.
      Jeg angrer slett ikke på at jeg stilte opp på dette Bloggtreffet. Vi var litt av en gjeng. Koselige alle sammen 🙂
      Håper søndagen deres er fin. Hils kona masse fra meg <3

    12. poesimylife: Tusen takk det samme 🙂 Veldig koselige alle sammen 🙂 Her er det bare fint,, slappe litt av før konserten i kveld Hils gemalen 🙂

    13. Kjempefine og koselige bilder du har tatt, og det ser ut som dere hadde en fin kveld. Kjempegøy å treffe hverandre. Jeg hadde lyst til å komme jeg også, men var opptatt denne helgen. Håper det blir et nytt treff 🙂
      Tenkte på dere alle sammen 🙂
      Ønsker deg en kjempefin søndag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    14. Å du herlige, god latter her! Tusen takk for koselige timer – var så hyggelig å bli litt kjent med deg! Så får vi muligens treffes igjen seinere da! 🙂

    15. Da har jeg kommet hjem fra Tigerstaden, og har med meg mange gode minner fra en kjempeflott helg. Og det å treffe så mange flotte mennesker gjør at jeg virkelig føler meg rik 🙂 Det var så utrolig koselig å møte deg og de andre. Jeg følte vi alle var gamle venner, at jeg har kjent alle lenge. Og i bunn og grunn er det jo sånn, via bloggen. Men selv i det å møtes, så føltes det som et hyggelig gjensyn. Var kjekt du også ble med, og at det klaffet så bra med turen dere likevel skulle på.
      Tusen takk for gaven, omtenksomt og hjertefølt <3 Ønsker deg og fruen en fin tur videre <3

    16. dette var et vakkert innlegg,skjønner du var litt nervøs i forkant,er jo ikke bare bare å være eneste hane i hønseflokken hi hi ,men med så fine damer og en så flott mann så gikk det jo helt kjempeflott :=)

    17. Eva: Tusen hjertelig takk det samme 🙂 Det utrolig koselig og morsomt, og du har helt rett 🙂 Nå er vi akkurat kommet inn etter Elvis i Spektrum.. så det suser i øra 😀 Takk for gode ønsker 🙂

    18. Jernbanefrua..: Takk du 🙂 Det ble jo ikke så lange tiden da, og ikke så lett å få snakket med alle sammen 🙂 Men det var kjempekoselig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg