Har jeg gått meg fullstendig vill?

Egentlig burde det vel vært en øvre aldersgrense for å lage blogg så ikke gamle kaller som meg blir fristet til å gjøre det. Men nå aner jeg jo ikke hva som skjer når jeg trykker på noen “knotter” her så det kan jo bli en kort fornøyelse. Men om jeg har gått meg vill får nå tiden vise. Bildet er når jeg skulle berge drivhuset her en senkveld når stormen var i ferd med å stikke av med det. Jeg har jo bestilt noen tusen frø av sommer blomster, som jeg håper jeg kan få vist frem etter hvert. Skriver litt dikt også, så hvem vet hva som kan bli delt her inne.

Men første steget er tatt, og til og med i mørket utendørs, i et heftig vær og snø til langt oppe på lårene. Hvor skal dette ende, jeg bare spør….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg