Jeg deler min Glede med glede :)

Jeg er et uforbedrelig A menneske. Men i morges sov jeg til over 7 og ble bokstavelig talt, tatt på senga av en erfaren og aktiv blogger her inne. Jeg er jo skårunge her inne , men har jo skjønt at Frodith kan finne på litt av hvert. Men at hun etter så kort tid jeg har her inne på bloggen, skulle plassere meg midt mellom to topptrente karer i en sofa, og det før jeg hadde våknet om mårrann. Ja der ble jeg tatt på senga så det suste. Men det er jo sånne overraskelser som krydrer tilværelsen, og fyller den med glede. Takk skal du ha Frodith 😀

Dette  er tatt på tur hjem etter en handletur noen mil unna der jeg bor, og viser fjorden inn mot mitt Paradis på jord. Det er ennå vinter her, men nå tiner det. Og det kommer blogg innlegg fremover fra mitt Paradis i paradiset, nemlig fra drivhuset mitt. 🙂 Det er en ubeskrivelig glede når det spirer og gror der inne. 🙂

Glede.

Den glede som pleies og deles med andre.

Den glede som ingen har mot til å klandre.

Er glede som gir, og ingenting krever.

Er glede i hjertet, som kjenner det lever.

Er glede i sinn, når følelser bever.

Er glede i kroppen, du kjenner du svever.

Den glede som pleies og deles med andre.

En glede for livet, kan ingen forandre.

Det skal bli en glede å vise mange bilder når jeg har fått vært på fotokurs i slutten av måneden og fått lære mitt Canon 500D og kjenne. Jeg håper det blir en glede for dere som følger med også.

Jeg takker alle som titter innom her en herlig god helg på alle måter 🙂

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg