Konkurranse, gjett og vinn,avslutter kl 22.00 :)

Jeg har laget en gode del blogg innlegg om drivhuset mitt siden jeg sådde de første frøene tidlig i vår. Og nå er alt priklet og noe på tur over i større potter. Så da lurer jeg på om  dere klarer å finne ut hvor mange potter det er der inne akkurat nå. Og for å presisere: Det gjelder alle potter, fra de minste til de største. De tre som tipper nærmest det rette svaret vil få en liten hyggelig premie i posten 🙂


Men da regner jeg ikke med alle disse som jeg har flyttet ut av drivhuset og inn i stua/terrassen sånn vekselsvis natt og dag. Det er forresten 29 stykker til sammen.

Men dere skal få litt hjelp, så her er tre bilder fra drivhuset fra litt forskjellige vinkler…

Om du har lyst å være med så legg inn ditt forslag til svar i kommentarfeltet. Jeg avslutter konkurransen kl 2200 i kveld, den 4. mai 2015.

Lykke til 😀 

 

24 kommentarer

Siste innlegg