Dommen er falt og premie på tur….

Det ble litt att og fram før jeg fikk respons og svar fra vinnerne på konkurransen min. Så nå har jeg lært at jeg en annen gang kun skal ha en vinner 🙂 Jeg beklager at de som egentlig ikke vant tok kontakt innen fristen, men sånn ble det nå. De tre som nå står igjen som vinnere har fortjent det og skal få sine premier. 🙂

Her er det klart til å begynne å pakke og skrive på adresser, Faktisk ganske artig, men ikke så lett å finne på noe kreativt 🙂

Da var alt klart, bare å legge i konvoluttene og lime igjen 🙂  Og ta med seg alt i bilen…

Jiiipii… da er jeg på tur ned på posten.. ja den er jo på Coop Prix her hos oss… Jaggu var det litt kø her.. jaja.. må vel bare vente..

Da var det min tur. Jenta bakom skranken stussa litt da jeg dro frem fotoapparatet. 😀 Men jeg lovte jeg ikke skulle ta bilde av hele henne… 

Og alle går ned i vanlige postkasser så da er de kanskje fremme i mårra eller på fredag 🙂 Håper vinnerne blir fornøyd 🙂 

Da var konkurransen over for denne gang. Korrigert liste over vinnerne finner du i mitt blogg innlegg om det. **Her er linken xxxxxxxxxx fant du den?** Ler,, den som leter den finner 🙂 

 

28 kommentarer

Siste innlegg