Våryr i nord – dag 1.

Det var nå  forskjellig man fikk i oppdrag på en Kr Himmelfartsdag, og spore opp noe “våryrt”. Men jeg ringte et vennepar og spurte om de kunne hjelpe meg med et motiv til det. Og venner stiller jo opp, så her kommer motivet 🙂 Tatt for et par timer siden 🙂 Nå skjønner vel neppe alle hva dette går ut på. Men det er faktisk dag en i en fotokonkurranse som Frodith har satt i gang, med et motiv for hver dag i 10 dager.

Og dag 1: “Våryr.”

Jeg glemte jo å legge til at venneparet har fjøs hvor jeg har vært å tatt bilder under lamminga til en blogg for en stund siden. Men de vokser fort, og er blitt ganske selvstendige. Så den våryre, insisterte på at jeg måtte ta med et nærbilde også 😀

Da anser jeg at første bidrag fra meg er innlevert i konkurransen 🙂  

En fortsatt fin dag til alle sammen 🙂 

 

20 kommentarer

Siste innlegg