Skille seg ut – dag 8 i Frodith’s foto-Challenge.

Nå har jeg jo registrert at jeg er den eneste mannlige blogger som deltar i denne foto-Challeng’en. Så sånn sett så skiller jeg meg jo ut. I tillegg er jeg jo ikke helt ung, så det er kanskje en faktor til i det å skille seg ut. Så det hadde kanskje vært nok å legge ut et bilde av seg selv. Men nå har jeg altså skrevet et innlegg med tema “Selfie”, så det får nå være måte på egen-fokusering. Nei det blir nok noe helt annet. Og atter en gang har jeg vært hos venneparet vårt som har sauer og hentet motivet.

Jeg synes dette stabburet skiller seg ut .Det ville bitt lagt merke til nær sagt uansett hvor det ville blitt plassert. Det har levd et langt liv uten noen form for beskyttelse, men det er levende og i bruk til mage forskjellige formål. Det viser en ekte og naturlig aldringsprosess som også skiller seg ut, både hva gjelder bygninger og mennesker. Og det kan fortelle mang en historie, og noen er synlige på veggene også.

Da anser jeg mitt bidrag nr 8 som levert, Og nå håper jeg virkelig at det skiller seg ut 😀 

12 kommentarer
    1. Ja, det skilte seg jammen ut 🙂 Jeg likte de andre tingene du beskrev også. Du hadde ikke vært eneste mannlige om Rundtomkring….hadde vært hjemme. Men han er jo stadig på farten, og nå også.. Så da kunne han ikke være med. Men skal være litt stolt av å være eneste hane i kurven 😀 Tøft med mannlige og i aldersgruppen 40+ 😉 Her skal jeg rusle meg en tur i dag, riste litt på armer og få litt luft. Og så skal jeg prøve å være med på resten av challenen selv også 🙂

    2. frodith: Takk skal du ha 🙂 Ja jeg vet at Rundtomkring skule bort, leste det at han ikke kunne delta. Og veldig bra å høre at du er i bedringen 🙂

    3. Ja, stabburet skiller seg ut, helt klart! Og du skiller deg også ut. Det er ikke mange oldefedre som kaster seg ut i bloggverdenen! Dessuten er du en av få menn her på bloggen som tar deg tid til å legge igjen kommentarer til oss damene!. Det setter vi pris på! 😀 Ja, en ekte, naturlig aldringsprosess er det beste, men litt naturlig vedlikehold er bra for alle. Litt trim, noenlunde sunn mat og å gjøre ting en trives med!:D

    4. Det var et røft og annerledes stabbur ja :))..og koselig at det er en mann med i utfordringa også..så der skiller du deg ut på en positiv måte …men du er jo ikke såååå gammal da…hehe….mange godt voksne damer med også :))

    5. karidansen: Takk skal du ha 🙂 Nei det er kanskje ikke overflod av menn i min alder her,, men jeg rekker jo ikke lese så mange flere blogger enn de jeg følger. ;P Og jeg prøver da å legge igjen noen ord fordi jeg syns et er artig. Og har faktisk hatt en runde på Stamina i sekstida i morges 😀

    6. annebe: Takk skal du ha 🙂 Er mange fine blogger her som jeg følger, og jeg rekker ikke over stort flere enn de 😛 Og innrømmer at jeg storkoser meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg