En liten tur rundtomkring :D

I dag ble det sol og da tok vi en liten tur rundt kirkegården og litt i nærområdet. Dessverre gikk minnekortet på kamera i metning, men jeg skal dele litt av det jeg rakk å ta før det ble bomstopp..

Litt synd at jeg ikke tok bildet i motsatt retning, for det er et fargesprakende synd og en vakker kirkegård, og dette er den nyeste delen. Men jeg ville jo ikke vise navn på støtter..

Men her kommer et knippe markblomster uten at jeg sier så mye mer om de…

Og sjura fulgte etter oss hele veien.. sånn virket det som i alle fall..

Mye gammel skog som omkranser kirkegården.

Men det er ikke alle som holder hviledagen hellig, det er enormt med maurtuer og maur rundt i området der..

Så litt blomster til..

Elsker elsker ikke….

Jeg elsker i alle fall sånne dager. Det var faktisk min første dag med korterma og shorts.. bærre lækkert..

10 kommentarer
    1. Margrethe: Jada.. men var nå enkle bilder da denne gangen.. og så ble minnekortet fullt så ble ikke så mye å velg i 😛
      Men gleder meg til det som kommer 🙂

    2. Herlig med sol, sommer og lette klær. For ikke å snakke om blomster og farger. Sånne dager burde man hatt mange flere av synes jeg…….
      Satser på at du får oppleve mange sånne dager, det som er igjen av sommeren 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg