Fra Leksvika til Trondheim og på hotell – Scandic Nidelven

Da har vi vært hos eldste barnebarn, gulljenta vår og oldebarnet vårt siden i går. Og nå er det stopp i Trondheim og ut og spise middag med yngste sønn, samboer og de to guttene hans. Det er ikke lange bilturen,, men vi må jo over Trondheimsfjorden…

Og da blir det med ferge fra Rørvik til Flakk.. og en liten biltur derfra til Trondheim sentrum

Og så var vi plassert på dekk og tar laus fra kaia,,,

Og så møter vi kryssende ferge, og rett bak den skal vi kjøre inn mot sentrum av Trondheim..

 

Og her har vi hotellet vårt.. Scandic Nidelven.. 🙂

Og rom fikk vi også..

Og litt smågodt fikk vi også..

En liten titt i resepsjonen, når vi er på tur ut for å spise der våre eminente barnebarn har bestem at det skal foregå,,

Men det jeg komme tilbake til 😀  Men jeg håper jo det ikke er gjester av dette slaget der.. som det var på den kaféen vi var på litt før på dagen..

Alle bildene har passert mitt kamera 🙂

18 kommentarer
    1. Ser flott ut i Trondheim 🙂 Og ferger slipper man ofte ikke fra i dette landet 😉 Er jo litt koselig også da 🙂
      Jeg får mest sannsynlig besøk fra Trondheim neste uke. Det gleder jeg meg til 🙂
      Kos dere masse videre 🙂

    2. Jeg kjørte inn på ferge for egen maskin for første gang for tre år siden….da jeg skulle hente dattera mi etter at hun var ferdig på folkehøgskole på Vestlandet…. Det var jo slik her som så mange andre steder….Gubben kjørte nesten støtt, og jeg var passasjer. I hvert fall når vi dro på langtur. Så det har blitt noen nye utfordringer på kjørefronten de siste åra…… Karidansen har gjort ting hun egentlig ikke tør! Ser ut til at dere har bodd på fint hotell, og fått lekkert smågodt, med frukt i tillegg til snop! Litt av en kafegjest! Håper den ikke sørget for “dressing” på maten! 😉

    3. karidansen: Ja sånn er det.. og åpenbaringen er omtrent den samme hver gang.. at man kan betydelig mer enn man tror. Husker de første turene over til Lofoten og med ferge,, og da var det ei ferge der alle måtte rygge om bord. Gremmes over at jeg ikke brukte kamera da og blogget.. det var utrolig mye.. ja. altså forskjellig å se 😀

    4. frodith: Kjent som hotellet med Norges beste frokost 🙂 Men det kan hende kommer på bloggen i morgen 🙂 Det var ikke fugler inne på hotellet.. og takk for det 🙂

    5. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Klart det er 🙂 Ha en fin kveld. Og jeg skjønner at det er utrolig mye jobb og fintenking med stein.. men det ser så flott ut når det er på plass 🙂

    6. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Mhm,, jeg var innmari på å planlegge før,, og la planer i detalj når vi skulle på ferie. Men nå går det mer etter innfallsmetoden og på lykke og fromme,, og jaggu funker det også 😀 Men det er jo ting som krever planlegging da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg