Det er sommer det er sol og det er søndag…

Ja for tenk det er faktisk sant 😀 Så da unner jeg meg å nynne i takt med DENNE

Og i denne lønna var jeg i toppen på når jeg skulle produsere bilder til Frodith sin fotochallenge her i vår, men det kommer jeg tilbake til en annen dag.

 

Nå smatt jeg bare rundt i hagen og knipset noen få bilder jeg har lyst å dele med dere. Men husk nå på, at med noen få unntak så er det aller meste sommerblomster her i hagen, og det aller meste på og rundt terrassen. Men nå kommer det en liten titt i alle fall….

Og alt er egenprodusert fra frø til blomst..



Og som dere ser så er syrina førsten i full blomstring….

Men dette rosentreet er gammelt og blomstrer fenomenalt mye, det er bare så synd at det går så fort over, men dere skal få se når den er i full blomst..

Det var den rundturen 🙂

Håper sola skinner der du bor 🙂

12 kommentarer
    1. Min matgale verden: Takk skal du ha 🙂 Ganske så enkel hage.. vi farter jo en god del på sommeren til barn og barnebarn og familie.. så da kan det ikke være for avansert 🙂

    2. Idag var vi oppe på Lyderhorn igjen før kl 12 og etter det har det regnet resten av dagen.. Kipt, men innertjeneste er jo greit av og til det også.
      Jeg har vasket vaskerommet ned? Ryddet og gjort jobben unna.
      Så har samboeren ryddet i garagen, og vi kaster alt som ikke ser ut til at det kan brukes igjen. Topp bordene her hentet frem og vi satser på at vi kan montere de imorgen. De sier sol så krysser fingrene.
      Kjekt å se at du også får nytt blomstrene dine du også. Syrinen min er ferdig blomstret for lenge siden.. Bare et blaff..)

    3. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja det er jo sånn sett greit med dager der kan man ta et tak inne også. Vi får satse på at det blir sol både både her og der 🙂 Det er jo bare helt herlig når man kan puske ute som i dag 🙂

    4. Har vært litt “fraværende” om dagen med mye jobbing, så jeg har ikke fått med meg alle innlegg. Flott blomsterprakt, egenprodusert fra grunnen av! Æ E’ IMPONERT! 😀

    5. karidansen: Herligheta.. er jo sommer og man må jo unne seg noe annet enn å lese blogg inn i mellom 🙂 tenker jeg blir litt sånn fraværende når vi kommer til Lofoten fredag.. i alle fall om været blir som vi ønsker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg