Der tok jeg deg….

Jeg har jo gjort noen forsøk siden St Hans og få fatt i Midnattsola, men det har ikke vært lett. Men i går ble jo første sol dagen her i Lofoten, og da dukket iveren opp i kroppen min for å prøve på nytt. Vi så jo at det kunne være skodde og lave skybanker på yttersida, men vi tok sjansen og la avgårde i bil sånn ca 23.15. Og der….


Nærmest som troll av eske dukket den opp, og i en ekstase lignende jubel, fant jeg første og beste parkeringsmulighet og “slengte” fra meg bilen og fikk fatt i kamera og la i vei over en sumpete myr..


Det var et andektig øyeblikk og det var mange biler etter veien som var på tur litt lenger ut mot Eggum, som dette stedet heter. Men nyt synet nå, uten at jeg skravler for mye..




Men det var tydelig at sola lå “tungt” i vannet, så jeg tok et siste bilde før jeg sa til madammen at vi kunne kjøre litt lenger utover..


Men da var det magiske øyeblikket over.. bare minuttet etterpå forsvant sol øyet bak skybanker og havskodde. Så det var mange skuelystne som måtte returnere uten å få tatt et eneste bilde.. Men om det ikke ble perfekte forhold, så var det et magisk øyeblikk som jeg gjerne vil dele med dere..

Ha en magisk onsdag 🙂

All my Pictures..

8 kommentarer
    1. Helt magisk ja, ord har ingen betydning. Sikkert enda bedre “live”. Syns jeg ser deg ivrig over sump myrene. Ble kjempefine bilder nok en gang. Gleder meg til flere.

    2. Sånne bilder slår aldri feil. Og du klarte det jo helt perfekt. Jeg synes det er fint når det er litt natur med også 🙂
      Veldig kjekt å se 🙂

    3. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja det var nydelig i forgårs og i går her.. men i dag er det grått og regn.. så vi får se hva dagen bringer av aktiviteter 🙂 Ha en nydelig dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg