Der veien går og naturen rår..

Jeg tviler på at Mesta har ansatt denne måka for å passe på at regler overholdes, men den virket veldig bestemt på oppgaven i alle fall..


Vi tok oss en tur i en retning vestover der vi aldri hadde vært før, i mot Nesland og Neslanddagene,, men det skal du få høre mer om senere.. det tar nemlig tid å komme seg frem når naturen overvelder og det formelig “klør” i kamera.. Og så er jo ikke veiene av de bredeste heller..


Og det er ikke bare Rasteplasser naturens voktere passer på… for hva skuer mitt gamle blikk..


Akkurat,, slakker litt opp og regner med at de spretter ut til sida…


Jaja.. er man på ferie så får man ta det tida til hjelp.. og titte litt inn mot vakre fjell omkranset av tåke..


Eller myse litt mellom gress og lyng,,




Men når vi parkerte,, så måtte vi titte litt inn i private hager…

Og da var det ikke fritt for at det dukket opp litt hjemlengsel,, peonene jeg satte ned i fjor stod jo i knopp da vi dro…


Men jeg regner jo med at ikke alt er avblomstret til vi kommer hjem..

Men det er en ting vi ikke har hjemme.. og det er sånne strender som du finner flere av rundt omkring i Lofoten.. så her får du en kavalkade til slutt i dette innlegget.. 




Og da takker jeg for titten..  🙂

14 kommentarer
    1. Så vakkert 🙂 Og så mye fine strender. Synd det er så kaldt at man ikke får brukt dem. Får jo ikke brukt dem her heller. I dag sol, men bare 18 grader..Ja-ja…jeg har ikke noe mer forventning til sol -sommer her, men det gjør ikke så mye 😀 Tar meg en ferie i høst jeg 😀 Til syden eller noe 😀 Fin sommer uansett synes jeg 🙂 Vært mye koselig så langt 🙂 Og du får virkelig boltret det på pene steder 🙂

    2. frodith: Ja du verden.. og jeg som har lovet å bade og ta bilde her fra Lofoten.. og blogge det.. jeg begynner å få litt små angst og dårlig tid 😛 Og vi tenker vel som seg.. at nå er mye av sommeren gått fra oss.. nå skal vi jo ned på dine trakter i august.. men kalkulerer ikke med den store varmen der heller 🙂

    3. Du laga sannelig flott reklame for Lofoten! Og nu e eg spent på om nån får foreviga deg når du hoppa i havet! 😉

    4. Den stranda på det nederste bildet ser jo utrolig innbydende ut! Nei, veiene er visst ikke av de bredeste, men sjarmerende er det – og forhåpentligvis er det ikke så kjempemye trafikk der – og ikke så mange fartsfantomer heller! 🙂

    5. Nordlys: Tusen takk.. kanskje jeg skulle ha snakka med noen i turistnæring.. om sponsing 😛 neida.. tuller bare 🙂 Jeg får nå se på den badinga.. sukk 😛

    6. karidansen: Takk og takk 🙂 Det er jo ganske mange bobiler og campingvogner og ikke minst sykkelturister på denne tida.. så det kan være en stor utfordring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg