Henningsvær med nogo attåt.. del 3

Jeg må jo prøve å holde det jeg har lovet.. og da er det to deler igjen av vår tur rundt i og omkring Henningsvær. Men når man setter sammen bildene så er det jo først da man ser hva man har av stoff. Så jeg må lure meg til å ta med litt fra Leknes også, nemlig fra det smarte konseptet med fiskebutikk og restaurant i samme bygget 🙂


Med fare for å fornærme noen, så har ikke Leknes den sjarmen som Henningsvær har. Men med fiskerestaurant i tilknytting til fiskebutikk er smart, så her får dere noen bilder derfra…




Men nå var det jo i Henningsvær vi skulle være…..

Nå er jeg veldig klar over at jeg har gapt mye høyere enn jeg burde. For å legge “kunst” inn i overskrifta i et innlegg fra Henningsvær og Lofoten, skaper forventninger som jeg ikke klarer å innfri – uten at jeg hadde fokusert ene og alene på det. Dette er bare noen bilder tatt på en kort vandring rundt der..


Ja, dette prøvde jeg så visst ikke…



Jeg ble litt sjalu da jeg kikka innom på bildene til denne karen, og tør i alle fall ikke legge ut noen kopier.. men det finns sikkert på nettet,,

Men du får mat i Henningsvær også.. på mange flere steder enn jeg viser her,,,




Og også her har du et sånt blandingskonsept med at du kan få kjøpt med deg mye matvarer,,,


Nå har jeg plaget dere med Henningsvær i tre innlegg,, og har ett igjen.. Men det er mest fjell og sånne ting,. Men kan hende det kommer noe annet inn i mellom,,,

Jeg fikk jo overraskelse i posten når vi kom hjem fra Lofoten i går kveld.. og den var i forbindelse med fotokonkurransen til Frodith i vår..


Du kan finne noe om akkurat det inne  HER – om jeg fikk linket rett 😛

Men HVA det er inne i konvolutten sier jeg ingenting om NÅ – jeg tror den herlige dama har lest noe jeg har skrevet her inne.. så NÅ spekulerer jeg meg grønn på hvordan jeg skal få laget det innlegget som presenterer premien jeg fikk. Men at jeg SKAL lage et innlegg om den.. det banner jeg på 😀

Ha en nydelig lørdag 🙂

14 kommentarer
    1. Så veldig robust og koselig ut på den fiskerestauranten..vi spiste fiskesuppe her hjemme i går..pose , med litt ekstra godt i :))
      Mye fin kunst her..og artig med litt fotoinspirasjon for oss “hobbyfotografer”..ikke hørt om han , men får sjekke det ut 🙂
      Jeg har også fått hyggelig premie av Frodith og blir nok med i et innlegg…men det har vært litt mye “stress”om dagen …så blir litt få innlegg..men det tar seg opp igjen :)) Artig å se bilder fra turen deres her :)) Fortsatt fin helg :))

    2. annebe: Takk skal du ha 🙂 Man skal jo være i form og ha glede av det når man skal blogge : Og få nå endelig ikke sjokk når du ser premie-innlegget jeg la ut nettopp.. er man gal så er man det 😀

    3. natheless: Ja vi har visst gått litt i fotspora til hverandre i sommer 🙂 Men er jo artig at noen har sett det samme og kanskje gledet seg på samme tid 🙂

    4. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk.. og tenk på det du 🙂 Det er mye vakkert rundt her i landet vårt som du vet 🙂 men man kan ikke rekke alt.. men Lofoten har et særpreg.. sies det 🙂

    5. Gratulerer med premie 🙂 Jeg vet av erfaring at det er kjempekjekt å få sånn post 🙂
      Fine bilder også. Og kunst er jo så mangt. Så jeg synes jo du fikk med et godt utvalg med forskjellig type kunst 🙂
      Glassblåsing høres kjekt ut, men krever sikkert litt lungekapasitet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg