NÅ har jeg gjort det…

Jeg vet ikke hvor mange som husker at jeg fortalte om at jeg “truet” madammen med å få en tattoo på rompa når jeg fylte 50 år? Men det er noen som husker det i alle fall.. og NÅ har jeg gjort det.. Men kjære leser, dette innlegget er ikke for sarte sjeler, så jeg advarer mot sterke scener..


Neida, ta det helt rolig. Men jeg deltok i Frodith sin Foto Challenge i vår. Og som jeg fortalte i mitt forrige innlegg så lå denne konvolutten i postkassa…


Og jeg må si jeg var spent når jeg åpnet den. 😀 Og at jeg aldri lærer å holde kjeft om enkelte ting, når jeg burde skjønne at det finnes hjelpsomme mennesker med en bunnsolid humoristisk sans der ute i Norges land… for hva fant jeg…


Og nå må jeg bare fortelle for en herlig jente jeg har vært gift med i noen og førti år. For uten å blunke så stiller hun opp som tattoo spesialist med erfaring fra sine pur unge dager.. og så stiller hun opp som fotograf også.. men NÅ må jeg advare enda en gang.. dette er ikke for sarte sjeler..

Og da takker jeg Frodith for å ha bidratt til oppfyllelse av en gammel drøm 😀

24 kommentarer

Siste innlegg