Climb the mountains..

Nå skal jeg endelig avslutte Henningsvær rapportene.. skjønt har jo egentlig gjort det siden vi i dette innlegget er på tur bort derfra. Men skulle vel tatt bilde av “villcampingen” på tur dit. Da var det dobbelt så mange telt der…


Men vi skjønte jo hva som var på gang der når vi skulle ha oss litt mat.. og kaffe,,


Jupp..  bare se hva vi så etter hvert..


Ikke tvil om at det handlet om fjellklatring her,,, men så er det jeg og min elendige linse

Håper dere får et vist inntrykk,,


Men jeg skjønner at det ikke er lett,,, så jeg tillot meg å stjele to bilder fra Google..


Men uansett åssen tur man er på ,, enten i naturen eller hvor som helst så er det en ting man aldri skal glemme… OM man tar av seg skoene..

LYTT og les under,,,

6 kommentarer
    1. Utrolig kjekt da at noen tar seg bryet med å opplyse og ta vare på. Det er nemlig ikke alle som er så omsorgsfulle.
      Fine bilder. Jeg ønsker meg et nytt objektiv selv jeg. Et med kraftigere zoom på 🙂 Så det får være neste ønskeprosjekt 🙂

    2. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Jeg har jo rapilert ned sånne skråninger og islagte også.. og var vel på kanten i mine purunge dager.. med å henge i tau på den måten.. men nå er det .. jada.. i alle fall nesten over 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg