Ute på tur igjen,,,

Da var vi i farta igjen.. og første stopp er Trondheim der vår yngste sønn bor rett uttafor byen. Og fikk en tur langs den nye strandpromenaden og den nye Pir terminalen der vi skulle plukke opp barnebarn og oldebarn. Nytt hotell og nye bygninger rundt der…



Vi vandret videre over brua til Solsiden.. og fikk noen kontraster i båter på turen dit..



Men mat måtte vi ha.. og det er det nok å velg blant når det gjelder spisesteder i den byen.. Beklager at jeg glemte å ta bilde av maten før jeg heiv meg i spisinga..



Men dagen etter så bar det videre langs E6 mot Oslo.. og veiene blir bedre og bedre, men etter Lillehammer skjer det..



Så det var sent når vi var fremme.. men hva gjør vel det når man våkner til sånt vær.. og har planer om å ta med barnebarna ut på tur til Ekeberg,,,


Men vi stjal med oss noen bilder uttafor til sønnen i Trondheim,, krysser hele skrotten og satser på at det letter i været her i sør…



Ha en vakker fredag alle sammen 🙂

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer
    1. koselig, kos dere! Likte de tre nederste bildene veldig godt 🙂
      Koselig om du sjekker ut bloggen min og hvis du vil legge igjen en liten kommentar 🙂

    2. Man kan glemme seg litt innimellom…og ikke knipse før man har spist opp nesten alt, men etter hvert blir man dreven blogger og da er bilder det første man ordner hele tida…:-D Helt galskap 😀 Her er det regn og ganske så kaldt i dag…

    3. frodith: Leer, ja du kan tro jeg har fått høre det allerede 😛 nå er det faktisk over 20 grader her på Skedsmokorseet.. og i ferd med å klarne opp.. tenkte ta med ungen til Ekeberg i dag ,, men var jo trope regn før i dag 😛

    4. Så hyggelig å treffe familien og kose seg..ser flott ut ved brygga der ..og jammen litt forskjell på de båtene ja 🙂 Gøy å ta matbilder…men det viktigste er å spise da..hehe..:))
      Her er det sol i dag…trenger ikke regne på lenge nå synes jeg :)) Trivelig kveld til deg :))

    5. annebe: Takk skal du ha.. ja det regna rene troperegnet i formiddag,, men nå i ettermiddag ble det faktisk ganske fint her. 🙂 Ha en nydelig kveld du også¨

    6. Det er nesten så jeg vil si det regnet ikke, det bare falt ned vann i store mengder.
      Spennende blomst den runde på nest nederste bilde.

    7. Når jeg ser de båtene så tenker jeg : “Hvorfor være stor når man er lykkelig som liten.” Den minste, litt eldre båten har virkelig sin sjarm, sjøl om den er mindre strømlinjeformet og luksuriøs! Kjenner meg igjen i den med å begynne å spise….før bildeknipsinga. Er man sulten så ER man!
      Nydelige blomsterbilder!:D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg