Mot Strømmen

I dag ble det vakkert og et herlig flott vær 🙂 Nå er vi jo i sør, og jeg var vel litt slem i siste innlegget med værgudene her nede, så jeg får blidgjøre de litt med dette bildet som jeg ikke har tatt.. 😛


Men hva finner man på da?,, joda, da gjør man det vanvittige å så totalt mot strømmen.. vi setter oss i bilen og kjører mot..


Nettopp.. mot Strømmen Storsenter, om du har lyst så les HER

Men det hadde da en logisk grunn.. madammen skulle møte en barndomsvenninne som har emigrert ned på disse trakter og som hun ikke har sett på flere år.. så da havnet vi her… det vil altså si.. at jeg og yngste barnebarnet trakka rundt og så på helt andre ting..


Og hva er mer sommer enn Jordbær..  så jeg måtte bare ta noen bilder derfra. Men jeg understreker,, dette er ikke noe sponset innlegg.




Jada, det var så mye mer interessant der. Så jeg skal vise dere litt til av sånne små detaljer. Jeg er jo blitt håpløs med å knipse på denne måten..



Men nå er jo det sentret digert for en enkel gammel nordlending,, men vi klarte jaggu å karre oss ut.. før vi ble preparert og havnet på veggen,,

Men som yngste barnebarnet sa her når vi tråkka rundt: “Nå har de damene skravlet lenge nok…” ,, så da tuslet vi tilbake til ……

Nå er det en fare for at det kommer et par innlegg til fra det sentret.. med et litt annet innhold.. kanskje.. 😀

Men du finner de HER – for de er visst flere steder i landet…

14 kommentarer
    1. Dere fikk vel litt sol også…var vel ikke hele dagene på senteret ..:)) Jordbærpikene er koselig og har mye godt..er en slik kafè på Gulskogensenteret som er ca et kvarters kjøring fra oss :))
      Sikkert like greit å titte litt rundt sammen med barnebarnet i steden for å høre på all skravlinga..hehe..
      Mange fine detaljbilder her…det liker jeg å ta også :)) God helg videre :))

    2. Koselig at Madammen fikk treffe venninna i fred og ro. De hadde sikkert behov for litt “jenteprat” Og det så jo riktig så trivelig ut hos “Jordbærpikene”….. med masse fristende kakebakst! 😀

    3. annebe: Takk skal du ha og god helg videre til deg også 🙂 Her blir det forberedelse til bursdag i morgen.. minsten her fyller år.. 🙂 Men er neppe noe bloggetema 😛

    4. karidansen: Jada, jeg er jo ganske så tålmodig 🙂 Og når jeg har den karen med meg så går det aller meste av venting som en røyk.. 🙂
      Han er bare helt fantastisk.. men det er jo alle barnebarna.. 🙂

    5. Strømmen storsenter er kjempeflott – og når du først er i gang så kan du jo ta med deg madammen til Triaden og Metro senteret også da, de er litt mindre og litt koseligere synes jeg. By the way – Aune Sand har klart å ødelegge mange av mine gode assosiasjoner til jordbær – med det tullete jordbærmusopplegget sitt – men men, ønsker deg en flott søndag med fløte og sukker på….. 😉

    6. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Nå kjøpte jeg bare en cola som gutten og jeg delte.. Det er dessverre ikke alle opplevelser på utesteder som er like gode.. sukk

    7. natheless: Ja jeg fikk faktisk vite at det er veldig spesielt der i jula 🙂 Men nå blir jo jeg å legge ut en to.. tre innlegg.. leer. så ikke bli lei 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg