Den evige kamp mellom flere goder..

Kanskje man som blogger ikke skal ha kontroll på alt? Men det er ikke å stikke under en stol at man ser på “verden” på en annen måte. Liksom mer søkende etter et blogge potensiale. Men så hender det at andre krefter dominerer.. som sult for eksempel..


Og da å bestemme seg for å blogge om et hyggelig møte på kafè, kan være en utfordring.. det kan ende som dette her og det skal jeg vise i klartekst…

Vi har jo hatt noen selskapelige og trivelige stunder rundt matbord på denne turen,,  Og i kveld så har vi faktisk en slags avskjedsmiddag i Lillestrøm, hvor madammen skal spandere på gjengen her nede..  Jeg skal gjøre et forsøk på å få en blogge historie derfra… Bare det ikke ender som den korte seansen på Bærums Verk..

Men rakk jeg ta bilde før jeg smakte på…. ??

Nesten i alle fall.. men nå var jo dette bare en liten kafferast og litt is i sola, en liten pause før vi la i vei hjemover.. Da var det verre når vi tråla Strømmen Storsenter noen timer og ble sulten og satte oss ned her..



Og vi bestilte pizza.. og jeg skulle forevige den fine stunden med yngste barnebarnet her nede…

Må bare le..  men den var ikke så verst god… og et par dager etterpå så var vi innom her.. bare madammen og jeg da…


Det gikk jo ganske så bra må jeg si…

Kanskje jeg ble en smule fasinert av fans’en til Lillestrøm, når jeg visste at sønn og begge barnebarna var på Ullevål og så på Vålerenga mot Real Madrid..

De flagger jaggu meg mer enn på 17. mai.. neida.. tuller bare – men markerer gjør de jaggu meg..

Og til og med akkompagnert av musikk og politi.. men så lenge vi var der gikk alt veldig bra.. folket var glade og tørste..


Og i dag skal vi som sagt ut og spise.. og som dere skjønner – så kan det bli en blandet historie.. Men jeg er knallsikker på at det blir kjempemoro 😀


Og det kan jo hende jeg glemmer meg og er litt sånn…

OG,, for de som husker det så skulle jeg pause litt i blogginga..  Men er man gammel og glemsk.. så er man det 😀

 

16 kommentarer
    1. Haha, så herlig. Ja sånn kan det gå. Og det har vært flere ganger at jeg har tenkt at nå må jeg ta bilde før det er for sent og plutselig er fatet skrapet.
      Ser ut som dere har hatt en innholdsrik tur, sånn skikkelig kosetur.
      Kanskje vi får se bilde av han som er så glemsk sammen med madamen? 🙂

    2. He he he – det er min erfaring også, glupsker i meg først – også kommer tankene om at bloggen eksisterer 😉 Men det er riktig som du sier, man blir litt mer søkende og oppmerksom ved å blogge – og det tror jeg er en god ting 🙂

    3. Ja,jeg husker det om bloggpause… Ha-ha, det går ikke vettu 😉 Du får prøve å knipse, så spise, så knipse litt mer. Og kanskje ikke sulten tar helt overhånd 😀 Kos deg på avskjedsmiddag

    4. Det er lov å skifte mening! Så ut til at du har spist mye god mat! Ja, livet før og etter blogging….er to vidt forskjellige. Jeg har i alle fall lært mye nytt, og har stiftet bekjentskap med mange trivelige mennesker etter at jeg begynte å blogge!!:D

    5. Glemsk er bra…I alle fall i dette tilfellet 😉
      Jeg har også en tendens til å glemme å fotografere før etter jeg har spist maten opp 🙂 Men sånn er det nå bare engang 😉
      Koselig er det jo å gå ut og spise uansett 😀

    6. Margrethe: Leeeer. nei det blir for mye forlangt.. nå titter jeg bare fort innom før jeg pakker i bilen og durer nordover 🙂 er hjemme i morra kveld tenker jeg 🙂

    7. karidansen: Ja det har jeg også. så veldig også 🙂 Nå smatt jeg bare innom for en kjapp titt.. skal pakke i bilen nå og legge på tur nordover.. så får vi se hvor langt vi kjører i dag.. men i alle fall nord om Trondheim 🙂 Ha en herlig helg

    8. Eva: Ler og takker.. det går jo som regel bra.. det gikk det ikke i går.. Men nå er vi straks i farta hjemover. Så får vi se hvor langt vi rekker i dag 🙂 Er vel hjemme i mårra ettermiddag regner jeg med.. ha en flott helg 🙂

    9. frodith: Takk skal du ha 🙂 Ble en herlig middag i går.. men skjedde noe med kamera så ble dårlige bilder.. men de får jeg se nærmere på når vi er hjemme. Fikk oss jo en fin tur på Aker brygge og rundtur på fjorden med *Jomfruen* .Får se om jeg får satt sammen noen bilder når vi er hjemme. Ha en herlig helg og kos dere i godværet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg