Når folketallet dobles..

De fleste steder har vel sine dager. Og det har vi også her i bygda. Ei lita bygd, som i areal bare er like stor som Vestfold. Tenk det dere.. men hvor det er under 4000 fastboende. Men gremmes vi over det.. nei så langt der i fra… Vi feier våre dager.. og på dette opplegget så er det snakk om 30 år.. Ja nå har det sneket seg inn en 100 åring på kaka.. nemlig Nexans, men det kommer jeg tilbake til..

 


Sånne dager er jo full av fest og moro,, boder og leker og mat og alt de aller fleste setter pris på … Jeg slenger ut noen bilder i villa her. jeg tok jo et par hundre i løpet av helga..


Og så en miks av forskjellige boder og styr.. Dette går vel igjen på lignende tilstelninger over det ganske land…



Jeg skal laget et eller to innlegg til rundt dette temaet, det blir jo så alt for mye å sette alt sammen i et. Så dere må pent vente til neste kommer. 😀 Leer,,  men først skal jeg følge opp de spenstige håndballjentene som ikke bare tenker på trening.. men også på økonomi og dugnad. Når mye positivt skjer i bygda og patriotismen bobler, så er det nesten som man stiger til værs….

Ha en vakker mandag alle sammen – Alle bildene er tatt av meg 🙂

 

16 kommentarer

Siste innlegg