Når det spesielle blir vakkert og det vakre spesielt..

Nå er vårt korstevne avviklet. 14 kor og noe over 300 sangere har kost seg i noe variert vær, men med masse sang og sosialt samvær- For de som ikke leste mitt første innlegg, så finner du det HER, og beskriver de spesielle lokaliteter vi holdt til i. Men jeg skal ikke gi noen reportasje fra konserter. Det er ikke så enkelt å avtale visning av bilder med så mye folk tilstede. Men rammene kan jeg vise…


Her er et utsnitt av Scena, men det kommer mer. Men inviterte kor skal jo ha en liten velkomstpakke… Stevnebevis og program og litt smågodt…


Og så gjør vi det litt vakkert…


Og bordkort må vi jo også ha.. profesjonelt laget av interne krefter i koret..


Og det har vært sanket høstfagre lyng og løv rundt Polarsirkelen..


Og når salen er pyntet til fest med nytt møblement så ser den gamle båtbyggerhallen ganske så annerledes ut..men samtidig beholdt sin røffe ramme.. Her fra “Come together” samlingen på fredag..


Og her fra banketten fra lørdag..


Men det var jo defilering også.. med alle kor og fellessang med “Barndomsminner fra Nordland”,, her tillater jeg meg å vise folkemengden,


Og det er utrolig hva lys effekter kan gjøre i et lokale,, bare ta en titt…




Og så var banketten i gang, selve “rosinen i pølsa” med full middag og dans,,,


Jeg skal ikke påstå noe, men har en følelse av at de aller fleste stortrivdes og hadde en spesiell opplevelse innen for veggene av et gammel slip og båtbyggeri..  Og når søndagen kom….


Da var det blåst,, og klart til nye utfordrende arrangementer.. 

 

Alle bilder: Jan Håkonsen

 

18 kommentarer

Siste innlegg