Mus og snabel er også gaver…

 

Nå er det farsdag i dag.. “Hipp huuurraaa” for alle fedre. Nå er jo jeg så heldig at jeg er både far og farfar og oldefar. Så da har jeg lov til å rope hurraaa til meg selv. Men jaggu kjøpte jeg gave til meg selv, også. Men jeg klarte ikke å bestemme meg for om det skulle bli MUS eller SNABEL. Så da ble det en av hvert… og jaggu kan man ha moro med både mus og snabel. Og jeg måtte bare leke meg litt….


Litt intimitet er jo så slett ikke skadelig…


Tror jaggu de gørrkoser seg sammen….


Men om det er for sent å kjøpe farsdagsgaver, så kan du tenke på å lage adventskalender til din Kjære, eller strømpegave og sågar Julegaver også. Da anbefaler jeg på det sterkeste å ta turen til denne butikken… Da får du ikke bare tak i mye fint… men gir et bidrag til Vekstbedriften også.

Vevalplast klikk på denne linken så får du lese mer om VevAlPlast.

Og ta gjerne turen innom på Åpen Dag så får du se hele bedriften og føle på den arbeidsgleden og innsatsen som virkelig preger alle ansatte der.

 

Og for all del, du trenger ikke kjøpe verken Mus eller Snabel… de har veldig mye annet fint 😀

19 kommentarer

Siste innlegg