Kosejobb på gulvet på Sykehushotellet…

Dagene går så helt av seg selv.

Fra morgen stunden til sene kveld.

Hva som rekkes til jul får så være.

Men adventskalender får min kjære .

 

Jeg vet min kjære så gjerne ville.

Gå på Europris, Clas Ohlson og Nille.

Handle inn med glede og smil.

Og det skal skje.. det er ingen tvil.


Utrolig hva man får gjort på gulvet på et hotellrom. Altså, nå mente jeg sånne pakketing som dette 😀  Men var innom nye City Nord i Bodø i dag.. nå er det vel over 100 butikker der..


Bare et lite overblikk…


Jeg brukte to timer,, fikk kaos i hodet av alt folket. Etter ei helg på sykerom og hotellrom, så ble det overveldende mye folk… men fikk handla da..


Ja nå ble du spent ja,,, trodde du skulle få se hva jeg hadde handlet…  ok.. litt til da..


Smiler. det er det du får se skjønner du.. det er jo hemmelighet. Men  måtte pakke noe og legge igjen her når jeg drar hjem på mandag. 🙂 i alle fall den første


Men jeg er nå ferdig med noen flere da..  men mangler ennå 5 pakker som ikke er kjøpt.. 🙂


Og hjemme er det ikke pynta til advent.. men det kommer i orden 🙂 så det så fortenk 😀

 

Ha en nydelig første søndag i advent 🙂

19 kommentarer

Siste innlegg