Snart er det jul,,, igjen..

Det blir dessverre lite tid til å ha fokus på blogg, men i sene timer så kommer det jo av og til noen tanker sigende.. Så jeg smetter inn her i full fart og deler de med de som vil lese 🙂

Det lakker mot jul og enden av året.

En tanke i skjul kan føle seg såret.

Det jobbes på spreng i de tusen hjem.

Det finnes knapt tid for en lusen klem.

 

Det er så mye og mangt som skal gjøres.

Det er så travelt at sukk ikke høres

Så lett det er å glemme å føle.

Stoppe litt opp og lytte og nøle.

 

Et smil kan glede de såreste sjeler.

Når du stopper og omtanken deler.

Jula er nær og slutten av året.

Smil og klem hvert øye som tåret.

Håper det er tid til omtanke rundt om i vårt vakre land 🙂 og nå er det….

13 kommentarer
    1. Du får en god klem av meg i alle fall. Jeg har ikke energi til å stresse, men klemmer det har jeg alltid energi til 🙂 Kos deg som best du kan nå i førjulstiden 🙂

    2. Koselig du kommer innom med noen fine ord i diktform…jeg har vært hos mormor i dag ..og tror det gleda henne og selvsagt fikk hun en klem også :))
      Sender en klem til deg og kona også..håper ting bedrer seg hos dere <3<3

    3. Ja, jeg skal ikke feire SÅ fælt, så det verken bakes, syltes, pyntes eller så mye annet… Og det er jeg jammen glad. Nok med jobben… Men gaver skal jeg ha 🙂 Håper det blir en fin jul for dere, uansett hvor den blir tilbrakt 🙂

    4. frodith: høres veldig fornuftig ut,, og takk for gode tanker 🙂 Jeg har jo laget adventskalender til henne.. så hun får en gave hver dag 🙂 Er visst ingen på sykehuset som har vært borti det før.. leer.. veldig rart egentlig

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg