Fotoutstillingen til Frodith

Det finnes utrolig mange flotte bloggere som bruker denne muligheten til å engasjere å skape en samhørighet og noe sosialt som er utrolig verdifullt. Og en av disse personene er Frodith. Det er nesten ikke måte på hva  hun kan finne på. Nå rakk jeg ikke være med på siste “challeng’en” hennes.

Men jeg anbefaler alle om å ta en titt og se innom siden hennes. Jeg har fotografert mer enn noen gang siden jeg ble blogger og kom i kontakt med så mange kreative og flotte mennesker. Og nå har jo jeg bare blogget tre kvart år.

Gå inn  HER for å komme til Frodith sitt galleri….

Nå må jeg innrømme at jeg nå “hermer” litt et innlegg fra en annen flott blogger som du finner HER , og det er Annebe..

 

Her kommer et par eksempler på bilder som kanskje ville vært mitt bidrag denne gangen.


 

 

22 kommentarer

Siste innlegg