Denne evindelige lengselsfulle tid…..

Denne tid.. denne overgangstid.

Fra vinterens blåfrosne, stålsatte is.

Til våren deg møter med varme smil.

Men løfter du blikket,, det er ikke tvil.

 

Det glimter et lys som kan deles med glede.

For alle de sjeler som er så til stede.

For de som har tid og de som vil lese.

Vinterens sjarme har sine stunder.

Men når våren banker, da skjer det under.

 

For å si det mildt.. er blitt et slit å legge ut innlegg på denne bloggen..  er så mye rart med skrift og kopiering,,  men er vel bare meg som er for gammel

 

Mine ord og mine bilder.

 

 

 

10 kommentarer
    1. Jeg er jo rene ungsauen som du vet, men jeg er skikkelig irritert jeg også. Men det går seg til litt etterhvert. Hvis man kopierer kan man ikke bruke musa lenger, men må til med control C (kopier) og control V (lim inn) , tungvint…Og det med skriften, enig. Den ble bitteliten når jeg brukte samme størrelse som før…Nå må jeg opp i 16. Må bare finne ut, og går seg til 🙂 Diktet ditt er flott, og jeg kjenner våren er i anmarsj, på innsiden hvertfall 🙂

    2. Men vakkert ble det. Finfine bilder og ord. Kopierer du og legger inn??? Jeg gjorde det en del før, men måtte omveien om Notepad før jeg klipte det ut og limte det inn her. Notepad er gratis og det ser litt rart ut der når du kopierer dit, men det blir bra! 🙂

    3. natheless: Har vel egentlig gjort begge deler. Men er jo mest plaget med valg av skrifttype og størrelse,, må jo velge på nytt for hvert avsnitt… sukk Takk for hyggelige ord 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg