Et døgn på havet

At det er fisk i havet, regner jeg med at de aller fleste er klar over,, men denne karen hadde buksert seg opp på land..

Men det er mye man kan få øye på om man bare ser seg rundt…. 

Ja det ante ikke jeg at havet skjuler sånne skjønnheter.. og så rett over senga til og med…

Det er jo på grensa til å være uforsvarlig,,  Men jeg får ta meg en tur å kikke litt.. 

Aha,, 17 etasjer og restaurant på toppen..  ja jeg får ta meg en tur.. 

Hjeeeelp.. det ble da i overkant “meg”, men hva ser jeg i bakveggen på heisen.,,  en ferd i fra dypet.. 

Nei du allmektige,, dette ble sterk kost. Får jeg ta meg en tur ut og trekke pusten. Se på åssen bygning jeg har havna i….

Aha,, det nye hotellet i Bodø 😀 Da kan jeg vel trygt tusle inn igjen. Og kanskje bestille bord her…

Hmm,, lurer på om jeg får sove litt ettermiddagsblund, med vakre havfruer rundt meg på alle kanter. Men det går vel bra så snart jeg er på rommet og i senga..

Og det gikk bra 🙂 Og vi hadde et koselig døgn sammen med et vennepar fra Lofoten. Dette frister til en gjentagelse en gang 🙂 

Alle bilder er mine 🙂 

 

10 kommentarer

Siste innlegg