I had a dream…

Jeg har aldri hatt lett for å huske mine drømmer. Men det er en drøm som har gått igjen, og det er at jeg flyr. Så jeg har funnet ut at det sikkert har med at jeg har for lett å miste bakkekontakten. Det har vel vært litt sånn i livet mitt, at jeg bare har snublet meg inn i det aller meste uten å tenke meg så mye om.


Og når blir pensjonist, så begynner jeg som blogger og begynner å jobbe igjen, og ramler inn i nye ting og tang og greier. Men jeg HAR hatt en stor drøm. Nemlig å få samlet mine skriverier mellom to permer. Den har jeg hatt lenge…  og så..


Jeg må bare innrømme at hjertet mitt banket en smule når jeg fikk pakkemelding fra posten… 


Så nå går jeg inn i påskeuka med stabler med egne bøker. Og ikke bare det.. Her har jeg begge mine sønner på påskebesøk, mine fem barnebarn og mitt ene oldebarn. Så huset er fullt bokstavelig talt.


Og om ikke det var nok,, så har min gamle og kjære mor bursdag i dag. Fyller imponerende 92 år. Så jeg skal avklare om jeg kan lage et lite innlegg om det. Det er jo ikke dårlig å lage et innlegg om “fem generasjoner”.  Men det blir ikke i dag. Jeg måtte bare lage dette skryteinnlegget, det syns jeg faktisk at jeg har fortjent…

Og har du lyst å kjøpe boka mi så bare ta kontakt – enten her inne eller på sms eller mail..

91796498

[email protected]

Men den kan også skaffes gjennom forlaget..


Så har du en drøm du har gått med en stund, så gjør noe med – det anbefaler jeg på det sterkeste.. Bare lytt, slå ut med håret og sett i gang.. HAR EN DRØM

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg