Kjære venner av bloggen min.

Jeg har blogget om boka mi flere ganger, men utgivelsen kom jo rett inn i påska og da ramlet huset fullt av familie her. Og da får man fort en annen fokus. Jeg har jo også fått god omtale fra flere andre bloggere. Men nå håper jeg jo å få solgt såpass mye at jeg får dekket kostnadene med produksjonen i alle fall 🙂 Det kan bli utfordrende nok med en diktbok.

Jeg vet at noen har nevnt at de ville ha boka, men ber alle ta kontakt på nytt igjen som nevnt under.


Her er det 69 dikt og små prosastykker samlet på litt over 100 sider. For de som kjøper direkte fra meg så skriver jeg selvsagt en liten hilsen. Prisen forlaget anbefalte er kr 300,- og frakt kommer på kr 40,-. Og jeg vet det kan være mye penger for mange, det har jeg all respekt for.

Bestill gjerne direkte fra meg og få en liten hilsen i boka –

SMS – 91796498

Mail – [email protected]

Legg da inn navn og adresse, så legger jeg ved betalingsformasjon til nettbank. Men jeg har også VIPPS via DNB.

Beklager at det kommer et sånt personlig salgsopplegg fra denne kanten, men jeg er faktisk bittelitt stolt av meg selv, som omsider klarte å gjennomføre dette prosjektet. Og husk at ingen må føle seg forpliktet til å kjøpe boka.

Ha en nydelig vårdag hvor enn du bor i landet. 🙂

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg