MC treff – del to

Som vanlig så tar jeg jo alt for mange bilder når jeg er ute med kamera,, så jeg legger ut en bildeserie fra MC treffet her på stedet i helga. Jeg har ikke spurt noen om lov, så om noen kjenner igjen sykler eller mennesker så overbring en unnskyldning fra meg 🙂





Når mellom 7 og 800 sykler og godt over 1000 mennesker samles, så både viser og høres det. Men det er jo utrolig moro 🙂


Selv om været varierte ganske så mye. Men selv om sola ikke skinte hele tida, så var det mye annet som gjorde det…










Og dette var et bitte,, bitte,, veldig lite utvalg, og overhodet ikke noen form for prioriteringer.




Et par oversikts bilder til.. man skulle hatt en drone….. Men nå har jo jeg aldri hatt sansen selv for sånne doninger, selv om de er vakre. Og det er jeg visst ikke helt alene om…


For denne familien svømte et par hundre meter unna, uten å bry seg det aller minste om hva som foregikk på andre siden av veien…

Vel blåst til arrangørene, et mektig arrangement som jeg er ganske sikker på ble veldig vellykket 🙂

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg