På jakt etter midnattsola i vakre Lofoten..

Jeg lovte i går at min kjære og jeg skulle ut på “Nattejakt” etter den skatten som midnattssola er. Men det så ikke lovende ut da vi kjørte over Einangen og inn mot Leknes..


Skodda lå faktisk tjukk innover mot Borge, så vi tenkte at dette blir en bomtur..


Men så rundet vi en sving et stykke fra Eggum.. jeg måtte bare stoppe. Den KUNNE jo plutselig forsvinne,,


Første gang jeg har prøvd meg på sånne bilder med det nye objektivet, det er ikke helt enkelt..


Litt dis, men det skapte en magisk og nærmest trolsk stemning,,



Nå er jeg mest fasinert av bilder med litt forgrunn, men det er nå min ringe smak.


Det var ikke bare vi som var fasinert. Det satt et havørn par ute på et skjær, andektige og musestille. Men dessverre litt for langt ute til at selv mitt nye objektiv. Men det var en annen kar der med et utstyr som madammen ble imponert over, og den var stor.. Altså objektivet hans 😛


Vel hjemme på bua så “blunket” sola godnatt gjennom florlette skyer over de vakre fjellene i Lofoten…

 

Takk kjære Midnattssol for denne stunden 🙂   
 

12 kommentarer

Siste innlegg