En artig og overraskende “Blogg opplevelse”

Når man søker på ordene “Blogg eller Blogging” på Google bilder, så er det ikke akkurat bilder av gamle gubber på 68 år som dukker opp. Så man kan spørre seg hvorfor i alle dager en gammel kall som meg begynte med det ?

Nei det er det jaggu meg ikke lett å gi et godt svar på. Men jeg elsker ord og jeg er glad i bygda vår, og jeg liker å profilere alt positivt som skjer. Om det gir noen effekter er jo vanskelig å si. Men jeg opplever jo andre bloggere som tar turen innom bygda vår når de er på ferie.


Her i sommer fikk jeg telefon når jeg og madammen var en tur på kirkegården. Da vi kom hjem stod denne bobilen i innkjørselen. Og ved siden av stod en profilert og dyktig blogger, smilende sammen med sin mann.

Natheless Klikk på linken om du ikke har vært innom bloggen hennes.


Nå har jeg altså fått lov å legge ut bilde av det vakre og herlige paret. 🙂 Huset stod jo på høykant, siden vi ikke hadde pakket ut etter egne ferieturer. Men det var deilig vær og ble da en kaffekopp og noe å bite i på terrassen.


Og et minne fikk vi også. Så det er ikke tvil om at blogging også bidrar til deling av kultur og promotering av ting og steder man er opptatt av.


Tusen hjertelig takk for besøket. Det utrolig morsomt og koselig 🙂  

 

16 kommentarer

Siste innlegg