I vann med fugler og hunder og mann…

Årets sommer har vi tilbrakt over store deler av landet. Jeg skal ikke være så negativ og slem å si at sola har vært fraværende, men den har nå liksom ikke vært synlig hver dag heller. Så det har blitt mye vann i sommer…


Nå blogget jeg jo Svenske måser i går, og Lofotmåser har jeg blogget før. Men vi tåler vel et par tre til, eller hva?…




Og hva med en svensk hund, som gjorde en fenomenal innsats for å sluke alt vannet i denne fontenen. Dømt til å mislykkes selvfølgelig, men du allmektige for en innsats,,


Dette er egentlig skapt som en fontene, og som stod ved den nedlagte folkehøyskolen her på stedet. Jeg så i andre innlegg på facebook i dag at “vannet” var etterlyst. Men gutten har i alle fall fått lue på hodet,, så kanskje det er en skjult Hjallis vi har i parken..


Det var mange vakre fugler i elven i Skellefteå, men de var uvanlig sjenerte av seg… 


Men veldig sakte med et årvåkent blikk…


Nærmere kom den ikke, men snakk om å gjøre seg lekker…


De litt større fuglene var alt for overlegne til å bli våt på beina for noen skarve Nordlendinger..

Så da måtte jo jeg til pers,, riktignok et helt annet sted og en helt annen dag 🙂


Nyt resten av sommeren med glede, med eller uten vann 🙂

#water #birds #dog #Skellefteå #Rognan
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg