Noe magisk jeg gleder meg til….

Da var utfordringen i bloggen til Magisk Liv kommet frem til “Noe magisk du gleder deg til…” Og da er det definitivt dette som dukker opp i mitt hode..


Fredag 21. oktober skal jeg få æren av å stå på scenen i splitter nye Stormen Konserthus i Bodø, sammen et prosjekt kor på 150 sangere og synge Musicals.


Tenk å stå på denne scenen sammen med så mange sangere, og bak et stort orkester og fremfor en fullsatt sal på nærmere 1000 tilhørere. Kan NOE bli mer magisk enn det?


Her er mange av den flotte gjengen som har hatt to intense øvingshelger sammen og som nå “plager” livet av familie og venner med å synge i bil, på hytter, rundt i hele huset og hvor det måtte være.

Vi gleder oss til en magisk aften.

Her kan du få en smakebit fra YouTube fra fremføringen av det samme i Narvik av prosjektkoret fra Lofoten og Vesterålen.

Medley Les Miserables.

 

Gled deg om du har anledning til å dele denne magiske kvelden med oss.

 

10 kommentarer
    1. Skjønner godt du gleder deg :)) Flotte sanger på videoen ..Er du på gruppebildet der?.. var litt vanskelig å se for det er jo så mange tett på hverandre.. Detta blir nok bra :))

    2. frodith: Tusen takk 🙂 Vi har ennå ikke fått beskjed om det blir filmet noe av vår konsert,, det koster jo noen kroner, men er Korforbundet som tar stilling til det 🙂

    3. Det blir nok helt fantastisk, det er jeg sikker på. Har vært med på et par prosjektkor selv og det er noe helt spesielt 🙂

    4. missimperfektum: Ja jeg håper det, om jeg klarer å få alle sangene til å sitte fast i den gamle skolten min. Jeg har jo vært med en gang i et felleskor på ca 130 stykker, og det gikk noen timer før man ”landa” igjen. 🙂 Tusen takk for fin kommentar og ha en fin helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg