Enda mer Bingooo

Som inngrodd “Anti Bingo” i alle år, så har jeg vært gjennom en omstillingsperiode. Og hvorfor? Gjennom mange år med svigermor, pappa og mamma på institusjon, så ser man hvor viktig det er å stimulere sansene.

Saltdal Sykehjem har mange kvaliteter på den måten, blant annet denne vakre Sansehagen. Men jeg har sett og innsett at Bingo faktisk inneholder mange personlige og sosiale stimulanser. Så…..

Jaja, det var kanskje å ta vel mye i. Men den gleden det gir å bidra til Bingo en gang i uka, er stimulans i massevis.


Det er ikke akkurat de høye og hysteriske rop rundt bordet… “Biiiiingoooo…” Neida, mer et litt unnskyldende blikk for at det ble “meg” som vant trerader’n. Og da vanker det gevinst og applaus og gode kommentarer.

Jeg blogget jo om gavmildheten i noen butikker i Handelsparken på Fauske tidligere i dag.. men det er da butikker på ROGNAN også…









Og la det være sagt med en gang, det er ingen butikker på Rognan som har sagt nei til å bidra. Alle som ble spurt har sagt ja. Og de som ikke ble spurt i denne omgang får helt sikkert anledning til å bidra senere. 😀


En rekke voksduker og vakre puter…


Ryggsekk og gode sokker…


Diverse toalett artikler..


Litt av hvert..


Blomster og pynt…


Gavekort til å kjøpe flere gevinster for…


En radio også…

Så nå har vi gevinster til over Jul, og masse fint til Julebingoen. Vi er så utrolig takknemlige for positivt engasjement hos den lokale Handelsstanden. Hjertelig takk 😀

Innlegget er ikke sponset, annet enn med gevinster til Bingoen.

 

8 kommentarer
    1. Jeg må innrømme at jeg har hatt en litt “nedlatende” holdning til bingo. Men som jeg skrev i kommentaren til ditt forrige innlegg, så ser jeg verdien i slike aktiviteter. Mitt syn på diverse ting har endret seg betraktelig etter at jeg har jobbet med “Våre små søsken” i noen år…….Det heter seg at det ikke er noen skam å snu – og bra er det!!! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg