Bokslipp i Frikirka :)

Det er jo noen måneder siden jeg ga ut min drøm, diktboka mi. Men jeg har aldri hatt noe bokslipp. Så hva kunne være mer overraskende og hyggelig, enn at Rognan Frikirke inviterte meg med i et bokslipp til en sambygding av meg.


At to stykker i ei lita bygd som vår gir ut bok i samme år, er kanskje ikke så vanlig. Vi begge ønsker et tett og nært samarbeid med den lokale bokhandelen, så det var naturlig at de deltok på dette.

Som dere ser så er har Frikirka mange aktiviteter på gang. Men jeg måtte innrømme min brøde, at jeg ikke hadde vært innom “lokalene” siden deler av de var Husmorlagets Barnehage, og min kjære jobbet der.


Men da så det jo helt annerledes ut. Det er et vakkert lokale, og vi ble møtt med levende lys utenfor. En stor takk til Geir Johansen og Rognan Frikirke, for dette initiativet. Ta gjerne en titt innom Facebook siden til Frikirka ved å trykke på linken – HER

Her er to av den andre forfatteren Olav Tore Jensen som skjenker Mozell som velkomstdrikke.

Her diskuterer han og Astri Larsen opplegget. Astri er innehaver av Leselysthuset, vår vakre og verdifulle Bokhandel. Ta gjerne en titt innom Facebooksiden deres, ved å klikke på linken –

HER

Geir Liepelt og hans datter Inger Marie bidro med vakker sang og musikk 🙂 Det gjorde det hele til en vakker stund. Frikirka bød også på kaffe og kaker, så det ble fine pratestunder rundt bordene.

Olav Tore og jeg leste noen dikt og fortalte litt om bok prosjektene. Jeg tror nok at dette var ganske spesielt for oss begge. Men det gjorde ikke vondt 😀

Tusen takk til Rognan Frikirke for et overraskende og utrolig flott arrangement.

Om noen har lyst å kjøpe bøkene så kan de kjøpes på Leselysthuset, direkte fra forfatterne.

  1. KJÆRE GODTFOLK🎅🏻
  2. Da nærmer det seg årets julemesse på samfunnshuset på Rognan😊
  3. 12. NOVEMBER
    KL. 10.00-18.00
  4. Kafe med møsbrømlefse, kaker, vafler, lapskaus mm.
  5. Ansiktsmaling for barna mellom 11.00-15.00
  6. Vi har over 20 utstillere som er ivrig etter å vise dere sine produkter.
  7. Strikk, lefser, bøker, treprodukter, betong, ja alt hva du kan tenke deg🎅🏻
  8. Velkommen skal du være

I morgen er begge tilstede med bod på Julemessa på Rognan Samfunnshus. 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg