Etcetera . botaniske utskeielser.

Et cetera er et latinsk uttrykk som betyr «og andre ting» eller «og så videre». Så hvorfor ikke starte turen her:


På klosettet av alle steder. Men for å berolige folket, selv om det er for alle, så er det fullt mulig å låse døra etter seg og være alene.


Det første jeg måtte gjøre på “do”, var å legge meg på gulvet. Ja, der er faktisk sant, for jeg MÅTTE bare ta bild av taket.

Og der er nettopp taket du ser over her. Nå kommer noen fortløpende bilder fra resten av det herlige toalettet.




Det er nesten sånn at man “gjør i fra seg” der inne med større andakt enn om det skulle vært i kirka. Men hvor er så dette stedet….


Stedet finner du på Herøyholmen på Helgeland. Og besøk det gjerne på Facebook ved å trykke på linken – HER


Og her får dere et glimt av innehaveren, Tommy Eide.

Og jeg må jo ta med den sjarmerende katta hans også :). Som jeg kopierte fra Wikipedia, så betyr Etcetera, blant annet “Og andre ting”.. så her kommer en kavalkade..




Blomster og planter går selvsagt igjen, her er det jo snakk om “Botaniske Utskeielser”, og intet mindre. Men det er mer….




Det blir jo bare noen glimt, men bilder kan aldri gjenskape virkeligheten. Sånn er det bare..

At Tommy har fått, og fortjener ros for det han har skapt i det vakre øyriket på Helgeland, er det ingen tvil om.


Men om han skal ha ros for å ha strikket dette, er jeg mer i tvil om 😀


Men vi som var der takker for oss. Det var en herlig opplevelse, og anbefaler alle om å ta turen innom Esteter, og Tommy og hans Botaniske Utskeielser. Og ikke glem å få med deg litt lakris 😀 

Innlegget er ikke sponset med annet enn gode opplevelser og minner 🙂


 

26 kommentarer

Siste innlegg