Det kunne vært værre..

Vi som liker å farte litt rundt i dette vakre landet vårt opplever jo litt av hvert langs veiene. Og det er jo ikke alt som stimulerer tålmodigheten akkurat.

Her er det bomstopp. Hit men ikke lenger. Men her havnet jeg jo først i køen, så da går det ganske greit.


Men på tur tilbake… er det mulig..??

Jaja,, ser jo faktisk enda verre ut bak meg.. Trekker pusten noen ganger..


Meeen… hva nå? Nå må jeg innrømme at disse to bildene er tatt på to forskjellige veistrekninger 😀


Men fergekøer er jo litt mer anstendig da, selv om man husker ganske dramatiske opplevelser fra år tilbake.

Men det er i alle fall greit å vite hva som er “att og frem”, når du venter på å kjøre av ferga 😀


Men jeg må jo få dramatisere litt 😛 Men man skal være en begavet dramaturg for å overgå været…

Eller for å omfatte hele naturens herligheter.. Men her må det maskinell drivkraft til for å rydde veien..

Men kua sprang, med melketrang.. 😀 Men jeg måtte jo rime litt når jeg satt sammen disse bildene..

Det kunne vært verre.

Det kan være ille og nesten fortvile.

Men det kan være verre.

Du kan gråte tårer og rope på dårer.

Men det kan gå på tverre.

 

Du kan rope mot himmel, bli kvalm og svimmel.

Men ennå kan du snerre.

Det kan virke brutalt og fullstendig galt.

Men ikke glem dine kjære.

 

Du kan like greit være dum og teit.

For nå er sannheten nære.

Du kan ikke gjøre en dritt, bare vente og sitt.

Da blir det bedre og aldri verre.

Først en siste del av vinter, en herlig vår og så blir det sommer 😀 Jeg gleder meg, det kan slett ikke bli verre 😀

 

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg