Konkurransen min …….

Hei bloggvenner og andre som tok seg bryderiet med å svare på konkurransen jeg la ut for flere dager siden. Jeg er bare nødt til å kansellere hele greia.

Nå på onsdag, da jeg kom inn i fra drivhuset, sklei jeg på gulvet og dunket kjeven i et bord og brakk høyre kjevebein. Så jeg har vært på sykehuset fra torsdag til i dag. Nå er jeg operert og kjeven er låst sammen og skal være det i seks uker. Det vil si at de siste to ukene kan låsen være av litt på dagtid. Så her blir det suppe og energidrikk til tusen.

 

Jeg beklager dette sterkt. Men siden jeg ikke har klart å følge opp så føler deg det blir rettest å gjøre det slik.

Når jeg føler for det så skal jeg gå gjennom alle svarene og sende en trøstepremie til den som kom nærmest i antall Middagsblomster i mitt drivhus. 🙂 Jeg vil selvsagt prøve å få laget et blogginnlegg på det.

 

Jeg ber på mine knær om forståelse for at det ble slik 🙂

23 kommentarer
    1. Ikke farlig med konkurranse og premie, selv om det er et artig innslag på bloggen ! Men så ille at du har skada deg, høres vondt ut…Håper du blir fort bra og at det ikke gir varige plager ! Sender deg en klem og håper det hjelper litt…hehe… :))

    2. Å nei å nei..kjeve brudd!! Herremin så vondt det høres ut!! Så klart lar du den konkuransen være..du får heller kose deg her inne på boggen de gangene du orker! Lykke til! og riktig god bedring!!

    3. Ånei, det var da fryktelig uheldig og det hørtes ikke veldig godt ut! Masse god bedring til deg <3
      Helt forståelig at du ikke kan følge opp konkurransen 🙂

    4. Men så ille da! Ønsker deg all god bedring og håper du ikke har alt for mye vondt. Så fort kan en ulykke skje. Jeg var ute i skogen i dag og gikk en tur i litt bratt terreng og tenkte at jeg fikk senke farten, for det var så sleipt på mose og røtter. Jeg kom hel hjem igjen da, men skummelt var det jammen. Trøsteklem fra oss. 🙂

    5. Uff, stakkar deg da 🙁 God bedring. Ikke skal du tenke på blogg-konkurranser da hvertfall. Håper du kommer det i orden og ikke har for mye smerter.

    6. !!!!!!!!!!!!
      Oj j oj oj oj………………..
      Jeg fikk hakeslepp her når jeg leser det du skriver her————— :-((
      Huff da………. noe så trasig dag…………. og så vondt det må være 🙁 Skikkelig uheldig har du vært altså 🙁
      Ønsker deg skikkelig GOD BEDRING!!! Og håper du ikke har for mye smerte.

    7. Huff huff.. Kjære Jan! <3 SÅ vondt det må være! Håper det går seg til fort altså!
      Tenker på deg, og sender deg mange forsiktige (må passe på så du ikke får vondt) klemmer! <3

    8. Annebe: Smiler og takker.. det hjelper masse 🙂 Nå skal jeg prøve å få avslutta den konkurransen. Takker for klem og bidrag og ønsker deg og dine en vakker Påske 🙂

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk og god påske til deg og dine. 😀 Det går seg til,, men ikke lett å holde kjeft i flere uker 😛 Men skal prøve å få avslutta konkurransen nå i påska 🙂

    10. Elevele: Takk skal du ha.. 🙂 Jeg lever,, men innrømmer at det sliter litt å ha kjeften sammenlåst i seks uker 😛 Men skal i alle fall prøve å få avslutta konkurransen 🙂 En riktig god påske til deg 🙂

    11. natheless: Smiler og takker 🙂 Det går bra,, bare seks uker det er snakk om. Og mat og drikke går greit gjennom sugerør. Verst å skravle.. ikke alle ord som fyker like lett ut mellom sammenbitte tenner 😛

    12. Etdiktomdagen: Tusen takk. det går bra 🙂 Verste smerten er vel å snakke med sammen låst kjeft 😛 Ønsker deg og dine en riktig pratsom Påske 🙂

    13. EtVennligPuff: Tusen hjertelig 🙂 Det går så bra så 🙂 Suger i meg næring og prøver å skravle minst mulig med kjevelås. Sender gode tanker og Påske klemmer 🙂

    14. Søtmonsen ): Tusen takk .. det går seg til.. Man venner seg faktisk til kjevelås,, leeer. men det sliter litt av og til. Men mat og drikke går greit gjennom sugerør

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg