Frodith sin sommerutfordring – Bikini og Regn

Ja det er forskjellig man melder seg på frivillig. Men jeg er ikke helt sikker på at Frodith hadde mannlige bloggere i tankene når hun satte sammen utfordringene, eller…. var det akkurat det hun hadde?

Men det skal jo være mulig å delta uansett kjønn og helse alder, eller hva? Men jeg må forsikre om at det var ikke enkelt å få til noe med “Meg og Bikini”. Jeg fikk høylytte protester og skumle blikk når jeg forsøkte å få lurt med meg noen eksemplarer inn på prøverommet.

Men til slutt fant jeg ei stillferdig og vennligsinnet frøken som stilte opp for meg 😀 Men hun nekta å vise fjes 😀

Men jeg er jo en dag på hælene, så jeg tar med meg den fjerde utfordringen i samme slengen, nemlig Regn. 

Men nå sa reglene ikke noe om åssen “fasong”, regnet skulle fremstilles i…….

Så jeg drister meg til noen varianter 🙂

 

Om du vil lese mer om den kreative Frodith og hennes fenomenale engasjement, så klikk HERmen det er på egen risiko, altså 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg