En liten tur i bærmarka :)

Nå er det evighet siden jeg lagde et blogg innlegg. PC kræsj og andre ting har bidratt på sin måte. Men nå har jeg fått godkjent reklamasjon og fått meg ny PC…

Så nå krysser jeg hele skrotten og håper på at lykken står meg bi 😀 I dag kom sola frem og graderstokken krøp oppover.

Eller var vel temperaturen som steg, sånne graderstokker er vel egenlig ikke kommet til “krypestadiet” ennå 😛

Men jeg måtte bare ta meg en tur i bærmarka. Tyttebær er de eneste jeg har sans for å plukke. Og det synet som møtte meg så jo egentlig ganske fristende ut..

Men jeg ble i tvil når jeg hadde dekket bunnen i bøtta….

Jeg klarte imidlertid ikke å dy meg, så jeg plukka og kosa meg i røde og herlige tuer.. Jeg endte vel opp med ca 7 liter på denne lille turen.

Men kaffen var perfekt og det ble en herlig stund ute i friluft, bare noen minutter hjemmefra. En herlig tur i bærmarka 🙂

#tyttebær #lingonberry #bærmarka #skogstur #plukkebær #kaffepause #coffeebrake #wonderfulnature #saltdal #rognan #nordland #nothernnorway 

 

 

6 kommentarer
    1. Så hyggelig med innlegg fra deg igjen 🙂 Fint å være ute å plukke bær selv om man ikke drar langt…Vi plukka blåbær i dag ..men ikke på langtnær så mye bær som du plukka.. ønsker deg ei fin kommende uke :))

    2. Så herlig du er tilbake. Tyttebær er koselig å plukke. Her begynner det også å rødme på tuene i skogen. Gleder meg til en tur ut mot helga for å få litt til vinteren. Kos deg i høstværet!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg