Æres den som æres bør…

I dag har jeg vært på siste hjemmekamp for damehåndball laget i bygda.

Leknes var motstander. Jeg har jo fulgt håndballen ganske tett siden siden Rognan Idrettslag på nytt stilte med Damelag i håndball for ca 3 år siden. Det har blitt mange blogginnlegg på denne tiden, et eksempel ser du HER.

Kampen i dag ble litt spesiell for meg, siden jeg har sagt fra at jeg takker for meg som støttespiller for å skaffe sponsormidler. Jeg var på tur for å kjøpe kaffe i pausen, da jeg ble oppropt av speaker. Jaggu fikk jeg både takk og “ny garderobe.”

Men æres den som æres bør…. Det er jo Laget som gjør jobben og frister Sponsorer til å investere i de.  Så æren er deres på alle måter.

Som lagene takker hverandre, takker jeg for at jeg har fått lov til å være mellommann. 

Denne kampen endte med en solid seier. Det tyder godt for tiden fremover, og burde friste mange sponsorer “på banen”.

Jeg har ikke lagt bort interessen for håndball, bare så det er sagt. Lykke til videre, både til spillere, sponsorer og lagledelse. 

#håndball #rognanidrettslag #sponsorer #nexans #dragefossen #edelfarm #sparebank1 

8 kommentarer
    1. Etdiktomdagen: Håndball miljøet har stått sterkt i bygda i mange år. Så det var spennende når de skulle prøve å etablere et voksen lag i serien for tre år siden 🙂 Takk for kommentar 🙂

    2. Håndball er moro =) Ja ikke bare moro, det er både tilhørighet og noe å samles rundt =) Gemalen var trener for sitt lokallag i sin tid, nå følger vi bare landslagene, men moro er det =))

    3. Jernbanefrua..: Takk for kommentar 🙂 Har jo alltid vært moro å følge landslagene i håndball 🙂 Her er det stor jubel og mye folk på hver hjemmekamp 🙂

    4. frodith: Tusen takk 🙂 Syns det er viktig å ha fokus på det positive og profilere det 🙂 Det er nok av de som elsker å fokusere på negative ting 🙂

    5. Håndball er morsomt jeg spilte når jeg var mindre. Også slutta jeg det er virkelig noe jeg angrer på, men jeg ser kampene på tv 🙂 Ønsker deg en strålende dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg