På Bo- og Servicesenter…

Tida går fort, så det var vel ikke så unaturlig at man var på vei dit. Og “dit” er på Tverlandet Bo og Servicesenter. Klikk deg inn HER for å lese mer. Men denne gangen så skulle jeg bare delta i et styremøte i Kor Salten.

Og velkommen ble man ønsket også. Men ikke bare av denne staute karen.

I kafè delen rett innfor døra var det allsang i full gang. Skulle nesten tro det var arrangert.

Men det sosiale har en sterk posisjon her, det kan det ikke herske noen tvil om.

Er du ennå i tvil, så snakk med disse karene her.

Man kan ha det koselig og sosialt på så mange måter. Selv en oppvask stund kan bli minnerik.

Men jeg aner jo ikke om det var oppvasken som førte til en flørtestund på benken. Men det er tydeligvis et par stykker som er en smule sjalu.

Men forer man den sjalu med litt godt på si, så blir det sikkert bra 😀

Såvidt jeg klarte å se i farta, så var det “lave stengsler” og mye artig innenfor dørene på Bo og Servicesentret.

Men jeg måtte jo inn ei anna dør. Jeg var jo bare der for å delta på Styremøte i Kor Salten, ikke for å snike meg rundt med kamera 😀

Men takk for titten i alle fall, og solnedgangen var perfekt utenfor da jeg kom.

 

#tverlandetboogservicesenter #bodøkommune #korsalten #korforbundet # sanghelelivet #solnedgang

12 kommentarer

Siste innlegg