Når bloggere møtes…

Jeg begynte å blogge i 2015 en gang. Aldri tenkte jeg vel tanken på å møte andre bloggere. Særlig når noen i sin tid fant på å legge Hovedstaden i utkanten av Norge. Men nå skjer det noe…..

 

 

Han står der allerede å venter midt på plassen fremfor Oslo Sentralbanestasjon. For det er akkurat HER vi skal møtes.

Det er ikke sagt noe om vi skal møtes fremfor eller bak Tiger’n. Men jeg antar jeg holder meg litt bak Han. Det er jo ikke godt å vite om det blir flere menn der enn Han og jeg. Ta en titt innom de som står bak treffet – klikk på Karidansen og Frodith

Intensjonen med min blogg, var å dele “tanker og ord”, enten som rim eller litt tekst satt sammen med bilder. Og ikke minst å profilere kultur og næringsliv i bygda.

Da er det bare å kjøre 120 mil – Gleder meg,,, men må skynde meg å legge til at vår tur var planlagt lenge før blogg treffet 😀 

NB Ingen av mine blogginnlegg er sponset på noen som helst måte

26 kommentarer
    1. Det blir gøy å treffes. Spennende og treffes og se om det inntrykket en har stemmer 🙂 det er en ved siden av som er misunnelig og gjerne skulle truffet deg!!

    2. wow. Du har litt av en tur. Skal du til Oslo for noe annet også, eller kun dette treffet?
      Jeg bor selv kun 20 min med bussen fra Oslo, så ikke lange veien for meg. Gleder meg til å treffe deg den 2 juni. Alltid gøy å bli kjent med nye ansikter 🙂

    3. Regner med jeg kommer også, skal bli hyggelig å få hilst på deg i virkeligheten…blir spennende det her :)) Veldig glad for at du starta å blogge , trivelig blogg på alle måter :)) Du, tiger`n og alle damene MÅ jo bli bra det :))

    4. Og jeg skulle så gjerne ha hengt med på treffet :_D Da har du akkurat dobbelt så lang avstand fra deg til Oslo som jeg har herfra og til Oslo 🙂 FOr jeg har 60 mil om jeg kjører bil selv 🙂
      Med meg blir det ikke – men jeg vet at dere får det helt toppers 😀 Skulle gjerne vært flue på veggen – men får glede meg til referat fra dere alle som møtes 😀

    5. Etdiktomdagen: Det var jo synd at du ikke hadde anledning til å komme. Men det er ikke lett med de avstandene i dette landet. 🙂 Vi hadde jo planlagt den turen tidligere, så da klaffet det ganske så bra 🙂

    6. annebe: Så hyggelig 🙂 Ja når det klaffet seg sånn at vi er i Oslo den dagen, så kunne jeg jo liksom ikke lure meg unna 😀 Blir spennende ja, og bittelitt skremmende 😛

    7. poesimylife: Leer,,, ja jeg bor jo sånn ca midt i landet vårt. Men når sant skal sies så var turen planlagt lenge før blogg treffeet.. så da klaffet det jo veldig bra 😀 Blir litt skremmende spennende dette 😛

    8. Min matgale verden: Så dumt det da 🙂 ..men jeg ser jo at du slett ikke går å tvinner tommeltotter verken helg eller ukedager 😀 Ikke så lett å få alt til å klaffe 🙂

    9. Jeg ser du skriver SKREMMENDE…? He-he…Jeg og Kari er hvert fall så skremmende som et par fluer liksom…Nei..jeg tenker, hvor skremmende synes du vi er PÅ bloggen…VI er omtrent HELT like i virkeligheten, bare så du vet. Her er det bare å slippe ned skuldrene 😀 Så sees vi om ikke lenge 🙂

    10. Skulle gjerne ha vært der, men jeg tror ikke jeg får det til. Men jeg vet jo at du er en likandes kar, så de andre tar nok godt vare på deg tenker jeg. Gleder meg med dere! 🙂

    11. Der var tiger’n gitt! Jeg har ikke noe bilde av den, og det tenkte jeg på da jeg skrev innlegget om at vi skulle møtes ved den. Så langt er du den eneste “Hanan i kørja” av de som har sagt at de vil være med, men det tåler du vel? 😉 Blogginga har ført med seg mer enn jeg trodde også. Jeg skulle jo bare skrive litt, men så har jeg fått flere gode venner her inne – som en herlig bloggbonus! 🙂

    12. natheless: Veldig synd at du ikke får det til 😀 men sånn er det bare, slett ikke lett å rekke over alt 🙂 Lykke til med alt du har på programmet, og takk for gode ord 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg