I min søsters hage

Når jeg måtte gi tapt med mitt drivhus i år, så var det jo greit å ta turen til Dalen i Telemark og besøke min søster og svoger.

Hun har ikke drivhus en gang, men hage har hun.

For å si det mildt så er det vanskelig “å finne plena” mellom alle busker og trær og blomster.

Jeg tror ord er unødvendig, så jeg skal heller la bildene tale for seg selv.

 Men det er ikke mulig å få med seg alt bare med en rundtur, og slett ikke av alt av figurer som dukker opp på de merkeligste steder.

Og tro du meg, du har ikke sett alt, for det har ikke jeg 😀

Alt for mange bilder ble det, men det kunne heller vært flere enn færre 😀

Men inne i stua fant jeg et snev av “hjemlengsel”. Men hva gjør det at det henger en “julekule” og skuer ut på denne hagen 😀 

 

#dalen #dalentelemark #husoghage #unikehager #peoner #hager #blomster 

19 kommentarer

Siste innlegg